
PragmaPay
PragmaPay to innowacyjna metoda płatności, która umożliwia szybkie i bezpieczne dokonywanie zakupów online. Wybierając PragmaPay, możesz cieszyć się elastycznością i komfortem płatności w zaledwie kilku kliknięciach
Bezpieczne, szybkie i wygodne płatności w Twoim ulubionym sklepie online
Jak to działa? Przy pierwszym zamówieniu
Jak to działa? Przy kolejnym zamówieniu
Faq – pytania i odpowiedzi
Jakie dane są potrzebne, by skorzystać z PragmaPay?
Potrzebujemy NIP Twojej firmy, imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu.
Jeżeli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, będziemy potrzebowali także PESEL i numer dowodu osobistego.
Czy limit PragmaPay jest raportowany do BIK?
Do BIK zgłaszamy tylko płatności PragmaPay.
Sam limit – maksymalna kwota pożyczki przyznana Twojej firmie – nie jest raportowany do BIK, więc nie wiąże się z obniżeniem zdolności kredytowej.
Co się stanie, jeżeli zwrócę towar lub opłacona usługa nie zostanie zrealizowana?
Obowiązek zwrotu środków pokrytych metodą PragmaPay należy do Ciebie.
W przypadku rezygnacji z zakupów bądź niezrealizowanej usługi poproś dostawcę o jak najszybszy zwrot pieniędzy na rachunek PragmaGO.
Jak spłacić zakupy opłacone metodą PragmaPay?
Środki przelej na numer rachunku bankowego, który znajdziesz w wiadomości e-mail od nas lub w Strefie Klienta.
Możesz skorzystać z szybkich płatności, do których link znajdziesz w e-mailu, lub wysłać przelew tradycyjny.
Co się stanie, jeżeli nie dokonam spłaty w terminie?
Jeśli opłacisz swoje zakupy bądź usługi PragmaPay, odraczając płatność o 14, 30 lub 60 dni, lecz nie dokonasz zwrotu środków w podanym terminie, automatycznie rozłożymy płatność na 6 kolejnych miesięcy.
O zbliżającym się terminie płatności zostaniesz poinformowany w e-mailu oraz w Strefie Klienta.